תיק הפקה

 

תיק הפקה לאתר גמר

כתובת לאתר

הרב תחומי פתח תקווה ב' 

ללא-שם.png

תפקידים ראשיים:

עורך ראשי: רותם שקרוב

מעצב (יוצר) האתר: יובל חיים

כתב: ליטל יצחק 

עורך תוכן אודיו-ויזואלי: רותם שקרוב

משווק ומפיץיליטל יצחק 

 

צוות המורים:

רכז המגמה:ורד גת 

מורה לניו מדיה:אריק בורנשטיין

    מורה לתקשורת וחברה:אביחי כהן 

מנהל/ת בית הספר:סיגל רוזן

 

  1. פרוט של תכנון האתר לפי הפירוט הבא

                  א. מהי מטרת האתר?

להעביר את המסר ולהעלות את המודעות של בני הנוער שקיים אי שיוויון בארץ ובעולם וניסיון לשינוי המצב קיים.

                  ב. מהו המסר?

קיימת גזענות נגד "השונים" בחברה וקיימים אנשים הרוצים ברעתם ללא סיבה מוצדקת ונגד הזכות הטבעית של האדם באשר הוא אדם.

       ג. מי קהל היעד?

בני נוער

                  ד. נקודות שאסור שיחסרו באתר?

              אפיון האתר (יכתב ע״י עורך התוכן)

אתר צעיר ומעניין, פונה בגובה העיניים לצעירים והסברה קלה וברורה של מסר האתר.

              קונספט ויזואלי ועיצוב (יכתב ע״י המעצב)

קונספט צעיר וקליל, הרבה תמונות, צבע וסרטונים על מנת להוסיף עניין.

              תכנון ממשק (חוויית) משתמש (יכתב ע״י עורך התוכן והמעצב)

הכתבות מוצגות בדף הראשי של האתר על מנת שיהיה נוח לבחור כתבה ולקרוא אותה, בנוסף שם האתר ותמונת נושא מוצגת גם היא בדף הראשי. האתר נוח לשימוש הגולש.

              תאר והסבר איזו פלטפורמה נבחרה לאתר ומדוע (יכתב ע״י עורך תוכן)

בחרנו באתר WordPress מכיוון שהוא נוח לשימוש, קל לעיצוב, קל לכתיבת תכנים והוספת מדיה.

 

  1. תאור העבודה על הכתבות:

      שיוויוניות או למות 

 

ראשית, הכנו מצגת אנימציה באפליקציה באייפד שנקראת "get voiced".
חשבנו על הגזענות בעולם וחיםשנו תמנות שמבטאות את מה שאנחנו רוצות להציג. כתבנו טקסט שמעביר את המסר שאותו אנו רוצות להעביר, הוספנו עוד תמונות בהתאם לטקסט ונתנו לחברתנו לקריין.
את החומר של הסרטון ידענו מראש ובדקנו באינטרנט נתונים מדויקים.
בסרטון הוספנו תמונות שמתאימות לטקסט ולהעברת המסר. בכתבה עצמה הוספנו תמנות מתוך הכתבת וידאו כדי לגרות את הקוראים ועל מנת שיהיה מעניין ולא רק טקסט יבש.
מכיוון שהסרטון האנימציה היה הנושא המרכזי, הטקסט הוא קצר וקולע והתמונה היחידה ששמנו היא גדולה מכיוון שהיא תמונת הנושא שבחרנו בה. בחרנו בה כי זה מתאר את הנושא.
נעזרנו באפליקצית "get voiced" שבה יכלנו להתשמש בקלות באנימציות, מוזיקה והקלטת טקסט.
ערכנו את כתבת הוידאו בעזרת האפליקציה, החלטנו איזה תמונה תהיה קודם, מה מתאים אחרי מה והתאמנו את התמונות בהקשר לטקסט.
זהו וידאו מסוג אנימציה, תמונות מצוירות שעוברות אחת אחרי השניה בזמן קצר עם טקסט מוקלט ברקע ומוזיקה להוספת עניין.
אנחנו חושבות שיצפו בוידאו שלנו בגלל שהוא מעניין ומעביר מסר עדכני שנוגע לגבי כולם והמציאות שלנו כיום. בנוסף לדעתנו גם יצפו בסרטון עד הסוף כי התמונות והמוזיקה מוסיפות הרבה ומוסיפות עניין.
העלנו את הסרטון הגמור ליוטיוב ומשם לאתרנו, הוספנו טקסט שמעביר את המסר בצורה שטחית בשביל לעניין את הצופים לסרטון. בחרנו בתמונת נושא לכתבה מתוך הסרטון שמעבירה את הנושא.

תצא מהארון

חשבנו על רעיון איך להראות את האי שיוויוניות בארץ ואיך זה מתבטא נגד ההומואים. כתבנו תסריט והכרנו מישהי שיצאה מהארון וקיווינו שתסכים להתראיין. לאחר מכן התחלנו עם הצילומים והוספנו סרטונים מרחבי האינטרנט שפופולריים כרגע בישראל כמו האודישן של "מושיק תצא מהארון".
ערכנו את כל הצילומים יחד באפליקצית imovie, הוספנו מוזיקה מהגראג' באנד וקריינו לאורך כל הסרטון. לאחר מכן העלנו ליוטיוב וכתבנו כתבה.
גילינו בחדשות על המחאה נגד ההומואים בירושלים וראינו בטלויזיה את האודישן של "מושיק תצא מהארון" וגם נתקלנו בהרבה תגובות זועמות על האודישן באינטרנט. יש לנו חברה נוספת שיצאה מהארון והיא שלחה לנו מידע על הלהט"בים.
בחרנו לכתבה בתמונה אחת בלבד מכיוון שתמונה אחת במקרה הזה שווה אלף מילים. היא מציגה את הנושא ואת הלהט"בים באופן ישיר וברור. בנוסף התמונה היא צבעונית ותורמת לעיצוב הכתבה ולהוספת העניין. הוספנו תמונה אחת בלבד גם מכיוון שהכתבה היא קצרה והתמקדנו בעיקר בכתבת וידאו.
נעזרנו באפליקצית איימובי וגארג, בנד. באיימובי השתמשנו בכדי לערוך את הסרטון, התמונות והקריינות ובגראג' בנד על מנת להוסיף מוזיקת רקע ועניין.
בעזרת אייפד וחצובה יצאנו לרחבי בית הספר וצילמנו אנשים מתאימים לכתבה ולאחר מכן אספנו את כל הצילומים ויצרנו סרטון אחד שמעביר את המסר של האתר.
סרטון זה הוא מסוג חדשותי, מעביר מידע רלוונטי ונתונים, עובדות מהשטח.
אנחנו חושבות שיצפו בוידאו שלנו מכיוון שזהו נושא נורא עכשווי ורלוונטי בעיקר לבני הנוער אליהם אנחנו פונות, הסרטון מכוון לכאלה שרוצים לצאת מהארון ומתקשים, ולאלה שמתעניינים בנושא ורוצים לדעת חוויות של אנשים אחרים.
בנוסף הוספנו לסרטון קטעים מרחבי האינטרנט שמוסיפים לנושא ולעניין בכדי להמחיש מה קורה בפועל. המוזיקה תורמת לעניין הצופה בסרטון.
העלנו את הסרטון הגמור ליוטיוב ולאחר מכן העלנו לאתר האינטרנט שלנו בתוספת כתבה קצרה שתעביר את הנושא והוספנו תמונה מהשטח כדי לתרום לעיצוב הכתבה בכך שהיא צבעונית ולנושא שלה.

לא הכל שחור ולבן 

חשבנו על הרעיון לתוכנית רדיו שתבטא את הנושא שלנו. חשבנו על הרעיון של המיעוטים בישראל וכיצד מקבלים אותם והרושם ראשוני שהם עושים על החברה הישראלית. אספנו חברים שיוכלו לעזור לנו לביים תוכנית רדיו עם סיפורים נפוצים מהחדשות ומהתקשורת בכלל וכתבנו תסריט שאותו קריינה חברתנו. בתוכנית ראיינו את השחקנים על מנת לראות בהמשך כיצד מגיבה הכיתה כאשר הם שומעים מבטא ערבי בקרבתנו, עושות העבודה כי זהו דבר לא שגרתי.
הקלטנו ג'ינגל לתוכנית וערכנו את הקריינות, הראיונות והג'ינגל ביחד עם ההערות שהוספנו בקשר לניסוי החברתי.
הסתכלנו באתרי חדשות על קבלת השונה בחברה הישראלית, שמענו סיפורים נפוצים בתקשורת ועיבדנו את הקטעים לראיון עם שחקנים. הוספנו עובדה על דרוזים מתוך האינטרנט.
בתמונת הנושא מופיעות מבצעות העבודה: עריכה, כתיבה ופרסום. הצטלמנו כך מכיוון שזוהי תוכנית רדיו ורצינו להעביר את האווירה כביכול.
בסרטון לא הוספנו תמונות על מנת שיוכלו להתרכז בתוכן וגם כי זוהי תוכנית רדיו ומטרתה היא שמיעה בלבד.
השתמשנו בתוכנת imovie על מנת להקליט את כל התוכנית ולערוך אותה. בנוסף השתמשנו באפליקצית גארג' באנד שבה הקלטנו אפקט של שיחת טלפון.
חיברנו את הקטעים הראשוניים של הראיונות והקריינות. לאחר מכן לפי מידת הצורך הוספנו או הורדנו חלקים, את הג'ינגל של התוכנית שמנו במקומות שהיו נראים לנו מתאימים ולבסוף הוספנו הערות לתוכנית בקשר לניסוי החברתי על פי התוצאות.
זוהי כתבת רדיו לכן אין קטעי וידאו אלא רק מסך שחור על מנת שהצופים יוכלו להתרכז במה שנשמע.
אנו חושבות שיאזינו בכתבת הרדיו שלנו מכיוון שהיא מתחילה בצורה מעניינת ומהירה והג'ינגל מוסיף עניין ובנוסף הראיונות מעניינים ונוגעים לקהל הישראלי.
העלנו את הכתבה ליוטיוב, לאחר מכן לאתר שלנו בצירוף כתבה קצרה שמעבירה את המסר המרכזי וניסוח ענייני להרשמת הקורא על מנת שיאזין לתוכנית והוספנו תמונת נושא מתוך האולפן.

אנטישמיות בארץ ובעולם

חשבנו על רעיון והחלטנו לעשות השוואה בין מקרים שקורים בישראל לבין העולם בכל הנוגע לאנטישמיות. חיפשנו מידע אודות פיגועים שנעשו בארץ ובחו"ל ותמצתנו לקטעים קצרים שמעבירים את המסר בצורה אובייקטבית.
הוספנו תמונות מתאימות לקטעי הטקסט וסרטון שמצאנו בפייסבוק אודות אישה שתומכת בישראל.
בדקנו באתר ויקיפדיה על האירוע שארע בפריז לאחרונה וכמו כן על אינתפידת היחידים. בנוסף נכנסנו לאתרי חדשות ובדקנו נתונים שאותם הוספנו לכתבתנו.
את תמונת הנושא מצאנו בגוגל שמבטאת את הנושא שהוא האנטישמיות, רואים יהודי חרדי על רקע סמל נאצי. התמונה הראשונה בכתבה היא לאחר הטקסט בנושא אינתיפדת היחדים, זוהי תמונה שצולמה באחד מהאירועים האלה בישראל, בה רואים גבר בחזות ערבית רץ עם נשק על רקע שריפה.
התמונה הבאה היא תמונה עם נתונים שנפתלי בנט פרסם מול הממשלה בנוגע לאנטשימיות ברחבי העולם נכון לשנת 2015. רצינו להציג תמונה זו לאחר הטקסט על האנטישמיות בעולם על מנת שהקוראים יבינו את סדר גודל המצב ויקבלו עובדות אמיתיות.
לא נעזרנו באפליקציות אלא באתרי אינטרנט חדשותיים ובפייסבוק על מנת להוסיף סרטון הנוגע לעניין.
סוג כתבה זו היא כתבה חדשותית עם עובדות ונתונים.
אנחנו חושבות שיקראו את כתבתנו מכיוון שהיא מעניינת ובעלת עובדות ונתונים, תמונות שמוסיפות לטקסט, צבע ועניין וסרטון מעניין לסגירת הכתבה בנימה חיובית.
ראשית כתבנו את הכתבה ישירות בוורדפרס, הוספנו תמונות וסרטון ופרסמנו לאתר.

  1. שיווק, הפצה וקידום האתר  

 

ראשית הוספנו תגיות עם שם האתר ונושא כל כתבה על מנת שיהיו יותר סיכויים למנועי חיפוש למצוא אותנו. עוד שיטה שתעזור לתוצאה זו היא הוספת קישורים לכתבות אחרות באתרנו ובסוף כל כתבה הוספנו חלק של "כתבות שעשויות לענייו אותך" וקישורים לכתבות קודמות.      

  1. רפלקציה אישית (סיכום חפשי) של כל אחד מחברי הצוות.

 

רותם שקרוב

ההעדפה שלי היא עבודה בקבוצות מכיוון שכל אחד יכול להביע את דעתו ולתת רעיונות נוספים וחדשים שאני לא יכלתי לחשוב עליהם לבד. חברי הקבוצה יוכלו לתקן ולשנות דברים שלדעתם נראים פחות טוב. לעבודה בקבוצות יש גם חסרונות והם ניגודים בדעות או שחלק מהקבוצה אינה עושה את מה שמוטל עליהם.
בראשית השנה הייתי בקבוצה שונה מזו שאני עכשיו. לדעתי עשינו עבודה מאוד טובה יחד אך היו לנו חילוקי דעות רבים ולמורה היה רעיון שאצטרף לקבוצה שבה אני עכשיו ששם אוכל לתרום הרבה ולי הם יתרמו הרבה גם. אני שמחה שעברתי קבוצה מכיוון שאני יכולה להביע את עצמי יותר טוב בקבוצה הזו ואני חושבת שעשינו עבודות מאוד יפות יחד.
תפקידי באתר הוא עורכת ראשית ועורכת תוכן אודיו- ויזואלי. כלומר עורכת האתר ועורכת הכתבות המצולמות בכל כתבה. אני אוהבת לערוך סרטונים וכתבות, זה תמיד היה התפקיד האהוב עלי בכל שלוש השנים במגמת תקשורת, התפקיד דורש חשיבה יצירתית. בתפקיד העריכה האודיו- ויזואלי: כאשר כל החומרים מוכנים מגיעים לשלב העריכה שבו אני מחברת את הקטעים יחד לפי הסדר שאותו בחרנו ומוסיפה מוזיקה, קטעי קול, תמונות, הקלטות ועוד ולבסוף מגיע התוצר המוכן, הכתבה המצולמת שמוכנה לעלות לאתר. בתור עורכת אתר אני בודקת שאין שגיאות כתיב, שהכל נראה שווה כמו לדוגמא תמונות הנושא של האתר בגודל ובמקום שווים, בודקת ששמות היוצרות יופיעו בכל כתבה וכי הטקסט מתאים לכתבה ולנושא.
בחרתי להשתתף במגמת ניו מדיה כי הנושא מעניין אותי, אני מעוניינת להשפיע על התקשורת הישראלית ואולי העולמית בעתיד, אני אוהבת ללמוד את כל מה שקשור לנושא ואני במיוחד אוהבת ליצור סרטונים וכתבות גם בזמני הפנוי.
אני רואה באתר העברת מסר אידיאלוגי חברתי פוליטי כמובן, אנו מנסות להעביר את המסר שהמצב כרגע בישראל הוא שלא כולם שווים ואנחנו מנסות להביא את המודעות על מנת להתחיל לשנות את החברה בישראל. כתבת הרדיו הייתה האהובה עלי, בה ערכתי את קטעי הקול, הורדתי והוספתי תכנים לטעמי. האתגר האמיתי שלי כאשת תקשורת הוא להגיע לקהל יעד כמה שיותר גדול, שיותר אנשים ישמעו את דעתי או יקראו את הכתבות שלי ואוכל להעביר מסר לקהל כמה שיותר רחב. התחום המועדף עלי ביצירת אתר הוא דווקא הכתבה שמפרסמים בו, יצירת התוכן ועריכת התוכן. זהו תחום שמתאים לי מכיוון שאני אוהבת את תחום זה ואני חושבת שאני טובה בזה, אם אני נתקלת בבעיה בעריכה לא עובר זמן רב עד שאני מוצאת פתרון. התמחות זו תרמה לי בכך שלמדתי הרבה, נוספו לי רעיונות חדשים איך להתמודד עם דברים כמו העריכה, מציאת פתרונות. זה יתרום לי בעציד כי יש לי ניסיון ועבודות מוכנות שאני גאה בתוצאה שלהן ואני יודעת איך לגשת לכל כתבה ולדעת מה לעשות איתה. אני אקח עמי להמשך את עבודת הצוות הטובה שהייתה לי עם הקבוצה של ליטל ויובל ואת החשיבה היצרתית והידע שצברתי במהלך השנים. אני לא אקח עמי להמשך את הוויכוחים שהיו לי עם חברי קבוצות אחרות, אדע להתפשר וגם לעמוד על שלי.

יובל חיים 

העדפתי היא לעבוד בצוות מכיוון שעבודה בצוות היא תמיד יותר טובה, כל אחד מחברי הקבוצה מביע את עצמו, מועיל לעבודה הקבוצתית, מביא רעיונות חדשים, נותן ביקורת על עבודה של מישהו אחר בקבוצה וכך מגיעים לתוצאה מוצלחת.
תפקידי היה מעצבת אתר. מבין התפקידים זהו התפקיד שאני הכי טובה בו לכן בחרנו פה אחד שאני אהיה מעצבת האתר. במהלך תפקודי כמעצבת האתר בחרתי את העיצוב שיהיה הכי נוח למשתמש, נגיש, ברור, לא מסובך. בחרתי תמונות צבעוניות כדי להוסיף עניין וצבע, שהאתר לא יראה במבט ראשוני שחור לבן, משעמם.
בחרתי יחד עם כתבת האתר כותרות לפתיחה שימשכו את הקורא לקרוא עוד ולא ישעממו אותו.
בחרתי במגמת ניו מדיה משום שזהו נושא שאני אוהבת וטובה בו. אני רוצה לעסוק בתחום זה אחרי הצבא, רוצה ללמוד אותו, אני מאוד מתחברת לעניין הניו מדיה, הפרסום, התקשורת. לכן בחרתי במגמה זו כדי לרכוש ידע בסיסי שיתן לי כלים להמשך החיים כאשר אעסוק בתחום.
נקודת המוצא שלי כשאשת תקשורת היא כתלמידה שלמדה את הבסיס של כתיבה, עריכה ופרסום. אני עדיין לא יודעת לעשות הכל ומקווה ללמוד את זה בהמשך החיים. אך כרגע אני רוכשת לעצמי  ידע בסיסי בעולם התקשורת וכלים. כך כשאלמד את הנושא אני אדע במה מדובר בכלליות.
אני רואה באתר אמצעי להעברת המסר האידיאולוגי החברתי פוליטי מכיוון שאנו פונים לבני נוער בעיקר, לקהל צעיר להעלאת המודעות שקיים חוסר שיוויוניות בארצינו ואנו מנסים לשנות את המצב הקיים בישראל. לדוגמא כתבת הרדיו בה ערכנו ניסוי חברתי ורצינו להוכיח למאזינים ולמבקרים באתר שהמצב כיום הוא שהחברה שופטת אנשים שונים מבלי להכיר אותם, כאשר השמענו בכיתה את כתבת הרדיו מה שעניין את חברי הכיתה מאיפה אנחנו, היוצרות, מכירות בחור מהמגזר הערבי. בניסוי זה הסקנו שהאתר באמת צריך להעביר מסר אידיאולגי חברתי פוליטי בכדי לשנות את המצב ושהחברה תהיה יותר מודעת למקרים שפחות נפוצים ומקובלים על פי דעתם.
האתגר שלי כאשת תקשורת הוא להגיע למצב שבכתבות צופים כמה שיותר אנשים ובכך שתהיה לאתר שלנו השפעה על החברה. קשה להגיע לקהל יעד נרחב ושאנשים באמת יקראו את הכתבות שלנו ויצפו בסרטונים שלנו.
התחום המועדף עליי ביצירת אתרים הוא לעצב את האתר  מכיוון שאני מאוד אוהבת את התחום של עיצוב ולערוך את האתר בצורה נוחה ונגישה לקורא. אני חושבת שתחום זה מתאים לי כי אני יודעת להתאים את האתר בצורה שלקורא יהיה כמה שיותר נוח להשתמש באתר מבלי להסתבך. מגיל קטן עיצבתי אתרים בטיפו והתעניינתי בתחום התקשורת בכלל ועיצוב האתר בפרט.
עיצוב אתרינו תרם לי באופן אישי ברכישת ניסיון בעיצוב אתר רציני, זהו אתגר לעצב אתר בצורה יותר מקצועית מהאתרים שהייתי מעצבת בילדותי.
עיצוב האתר יתרום לי בעתיד בכך שאם ארצה לעצב אתר אני כבר אהיה מנוסה ואדע איך משתמשים בכלי העיצוב של האתר. קיבלתי מהתמחות בעיצוב האתר שלנו המון כלים להמשך החיים, קיבלתי הנאה רבה כיוון שאני מאוד אוהבת לעצב אתרים. כך שלא סבלתי מהעבודה שלי ונורא נהנתי לתרום את חלקי.
אקח עמי להמשך החיים ניסיון וכלים לבניית אתר ועבודה בצוות נהדרת. קיבלתי הכשרה טובה מאוד על בניית אתר ואני חושבת שאני מסוגלת לבנות אתר משל עצמי בהמשך החיים ובמהלך התפתחות הקריירה שלי בתחום בתקשורת.
ליטל יצחק

אני מעדיפה לעבוד בקבוצה מכיוון שזה יותר יעיל ואפקטיבי ואפשר להביע כל אחד את דעתו וליצור עבודה טובה יותר ולהגיע לתוצאות יותר מהירות וטובות.
תפקידי באתר הוא כתבת ומםיצת האתר. בתור כתבת אני אחראית על הטקסט שמתפרסם יחד עם הכתבה המצלומת. אני מקפידה להעביר את המסר והנושא בצורה הברורה ביותר ובתור נערה אני חושבת שאני תורמת תפקיד בכך שאני יודעת במה בני נוער מתעניינים וכך הם מתעניינים גם בכתבה הכתובה. בחרתי ליות במגמת ניו מדיה כי אני רוצה לעסוק בזה בעתיד, אני אוהבת לצלם ולערוך, לחשוב ביצרתיות. אני רוצה בסיס וידע בסיסי בתחום התקשורת ואני רוצה לרכוש כלים כדי לעבוד ולעסוק בזה בעתיד הרחוק.
כרגע אני חובבת צילום ותקשורת ועריכה ועוסקת בזה במגמה ואני מקווה לרכוש מצלמה מקצועית ולהתחיל לצלם בזמני הפנוי.
אני רואה באתר כמסר אידיאלוגי חברתי פוליטי מכיוון שהנושא שלנו הוא אי שיויוניות ואנחנו מנסות להעביר את המסר שצריכים להיות שווים, לא משנה מי אתה ומה אתה.
הכתבה האהובה עלי הייתה הכתבה על האנטישמיות מכיוון שבה החלק המרכזי היה הכתיבה ולאחר תחקיר מעמיק כתבנו עובדות ונתונים בנוסף לידע קודם. כאשת תקשורת האתגר שלי הוא מציאת מידע מעמיק ונכון ורלוונטי ככל האפשר ועובדות אמיתיות מהשטח בצורה האובייקטיבית ביותר.
התחום המועדף עלי ביצירת אתרים הוא הכתיבה מכיוון שאני אוהבת להביע את עצמי באמצעות עובדות ובצורה אובייקטיבית , למרות שזה בצורה אובייקטיבית אני בוחרת בעובדות ומציגה את מה שאני רוצה להציג בפני הקוראים.
המגמה תרמה לי בחשיבה יותר יצירתית, לדעת מה בני נוער אוהבים יותר ומה מעניין יותר ומה לא. מה חשוב ומה לא. בתור מישהי שרוצה לעסוק בתקשורת, יש לי כבר ניסיון וידע קודם ואני אוכל לעשות דברים יותר מעניינם בעתיד גם אם זה לא כתבת. אוכל לשלב את מה שלמדתי גם אם זה במקצוע אחר.
אני אקח עמי להמשך את היצירתיות, עבודת צוות, שיתוף פעולה.

  1.     כל אחת מחברות הקבוצה פעלה על פי תפקידה ועוד בתכנון הכתבה כל אחת אמרה איך תפעל בהתאם לתפקידה בכל כתבה שתיעשה.
    כל חברות הקבוצה נורא תרמו לעבודה המשותפת, התייעצנו, הבענו את דעתנו על עבודתן אחת של השניה ותיקנו אחת לשניה בהתאם למה שצריך ועבדנו יחד בשיתוף פעולה יוצא מן הכלל.
    בחלק של חלוקת התפקידים בתחילת השנה כל אחת בחרה במה שהיא הכי מתעניינת וטובה בו. לדעתי העבודה המשותפת וכמו כן העבודה בתפקידים הייתה מעולה, כל אחת עמדה בקריטריונים של התפקיד. 

 

    

 

  

 

מודעות פרסומת